Veelgestelde vragen

Hier kun je veelgestelde vragen vinden over het park. Kun je nog steeds geen antwoord vinden op je vraag stuur dan een mailtje naar info@neeltjejans.nl

Tickets en reserveringen

Kan ik mijn ticket omruilen voor een andere dag?

Nee, helaas. Het is niet mogelijk om een ticket om te ruilen voor een andere dag. Kijk bij het bestellen van je tickets of je alles goed hebt ingevuld en de juiste datum hebt geselecteerd.

Kan ik telefonisch, bij de kassa of via e-mail tickets reserveren?

Tickets kunnen via onze website gereserveerd worden. Helaas is het niet mogelijk om tickets telefonisch of via e-mail te reserveren. Bestel je tickets daarom makkelijk en snel op onze website.  Zorg ervoor dat je bij aankomst je tickets duidelijk zichtbaar op je smartphone hebt staan.

Ik heb een kortingsbon. Kan ik deze gebruiken?

Alle bezoekers kopen voorafgaand online hun entreebewijs op datum. Om controle te houden over het aantal bezoekers is het alleen mogelijk om kaarten te kopen via onze website. Helaas is het niet mogelijk kortingsbonnen te verzilveren m.u.v. abonnement houders en medewerkers van Diergaarde Blijdorp en medewerkers van de Efteling. Zij melden zich net als gasten met een e-ticket verkregen via externe partner direct bij de kassa van het park.

Kan ik spontaan naar het park komen en een kaartje aan de kassa kopen?

Dat is beperkt mogelijk. Echter adviseren we alle bezoekers van Deltapark Neeltje Jans om vooraf online hun entreebewijs op datum kopen.

Moet ik online tickets uitprinten?

Het is niet nodig je tickets uit te printen. Zorg ervoor dat de tickets duidelijk zichtbaar op je smartphone staan voordat je naar het park komt zodat we deze snel en veilig kunnen scannen.

Heb ik een ticket nodig voor een kind jonger dan 3 jaar?

Nee, dat is niet nodig. Toegang voor kinderen tot 3 jaar is gratis.

Vragen over het park

Mag ik een huisdier in het park mee naar binnen nemen?

Helaas is het niet toegestaan vanwege de aanwezige dieren in het park om uw huisdier mee te nemen in het park.  Als uitzondering hierop zijn hulphonden onder bepaalde voorwaarden welkom. Wanneer u de komst van de hulphond van te voren doorgeeft (info@neeltjejans.nl). De hond dient duidelijk herkenbaar te zijn als officiële hulphond.

Kan ik een ticket kopen om alleen de rondvaartboot of het aquarium te bezoeken?

Nee, dat kan niet. Je koopt een kaartje voor het hele park. Een bezoek aan de rondvaartboot of het aquarium gebouw is alleen mogelijk wanneer je een geldig entreebewijs hebt.

Moet ik reserveren voor de rondvaart over de Oosterschelde?

Vooraf reserveren voor de rondvaart is niet mogelijk. Per dag worden er meerdere vaarten aangeboden. Bij binnenkomst wordt u ingeschreven op een van de afvaarttijden. Wanneer er geen afvaart mogelijk is vanwege bijvoorbeeld weersomstandigheden of technisch mankement is restitutie helaas niet mogelijk.

 

 

Is het park goed rolstoeltoegankelijk?

Het grootste gedeelte van het park is goed toegankelijk met een rolstoel. De walvisexpositie is beperkt toegankelijk in een rolstoel aangezien dit gebouw bestaat uit ongelijke vloerdelen en een verdieping zonder lift. Alle overige locaties en bezienswaardigheden zoals de zeeleeuwenvoorstelling, aquariumgebouw en rondvaart zijn goed te bezoeken met een rolstoel. Een aandachtspunt is de doorgang van de deur op de rondvaartboot. De doorgang van de deur is 78 cm breed.

Wegens een technische storing en lange levertijd van materialen is de lift helaas buiten gebruik. Hierdoor is Ocean 3 en zijn de  exposities Healthy Seas en NPO minder goed toegankelijk. Onze excuses voor het ongemak.

Kan ik de kering in?

In het hoofdgebouw kunt u exposities en films zien over de ramp 1953 en de bouw van de stormvloedkering. Het is niet mogelijk de kering van binnen te bezoeken. Er worden rondleidingen georganiseerd naar het uitzichtpunt aan de voet van de kering waaraan u kunt deelnemen en de kering van dichtbij kunt zien en fotograferen.

Kan ik een kluisje huren?

Op het park zijn kluisjes te huur. De kluisjes kun je alleen activeren en betalen met je pinpas. De kosten voor het huren van een kluisje zijn € 3,- per dag.  Je kunt de kluisjes vinden bij de ingang van het hoofdgebouw Deltaplaza.

Is het restaurant open?

Ja, het restaurant is open vanaf de opening van het park. De (warme)keuken sluit een uur voorafgaand aan de sluiting van het park.

Wanneer zijn de presentaties bij de dieren?

De tijden van de presentaties bij de dieren zijn verschillend en vaak pas op de dag zelf bekend. U ontvangt bij binnenkomst een plattegrond waarop de tijden van die dag staan.

Zijn er reguliere rondleidingen?

Er worden regelmatig reguliere rondleidingen aangeboden voor een kleine bijdrage van €3,50 p.p.. Aanmelden voor een reguliere rondleiding is enkel mogelijk bij binnenkomst.

Overig

Waar kan ik nog meer leuke uitjes vinden in Zeeland?

Op o.a. de pagina van Reischeck.nl vind je veel informatie over Zeeland en verschillende uitjes!

Veel gestelde vragen

Deel Neeltje Jans
met je vrienden!

Volgende show: 13:30 uur - Dolfijnenshow
Op dit moment: Actueel weerbeeld als pictogram 22 °C